Așa cum am fost de zbor pe avioane

În ziua tridtsatitrohletiya lui am decis să elaboreze o listă anuală a ceea ce vreau să fac în anul următor din viața ta. Unul dintre elementele de pe listă a fost pe un zbor cu avionul. Da, da, așa e, pentru că în lucrarea sa treizeci-trei, am aproape niciodată zburat pe avioane. „Aproape niciodată“, - pentru că, la vârsta de patru ani am fost încă de zbor pe „TU-154“ din Leningrad (apoi Leningrad) la Donețk. Tot ce îmi amintesc - rulezhka în întuneric complet și luminile într-o fereastră - și patul pentru animale de companie acasă. Prin urmare, prima dată pentru primul nu a considerat, și, prin urmare, am decis să umple acest gol.

Ca un om de avansat, înainte de zbor, am decis să se înregistreze lor de e-bilet pentru compania aeriană, să nu fie înregistrate la aeroport. Ha! Chiar înainte de acest lucru, este necesar să-mi despre ea rade prieten Olka - și pe bună dreptate. Douăzeci de minute mai târziu, am încercat să o fac - toate inutil, formularul nu este trimis. Am crezut că fac ceva greșit, dar a fost mai ușor - o funcție declarație pe site-ul „Aerosvіta“ pur și simplu nu funcționează. Ei bine, nu funcționează - și asta este. Și avertizează acest lucru nu este necesar. Dar aceasta este realitatea de pe Internet din Ucraina.

M-am trezit singur, fără un ceas cu alarmă la trei jumate. Am alergat la bucătărie la apă doar un pic de timp să se încălzească. Sunt în baie, iar apoi apa rece curge fluxul tooooonenkoy. Și apa este un timp să se încălzească și apoi se diluează nimic! În general, odată ce am fost de gând. Am sunat un taxi - a venit "Volga". Dar, după cum sa dovedit, „Volga“, acest lucru pare rău că a continuat această ordine. Din cauza rândul său, Constantin (bine, care trece acest loc îndoliat, care este deja în vârstă de cinci ani, este în starea de „construirea schimbul de transport“, cu starea corespunzătoare a suprafeței drumului, știu) fată săracă a prins o gaură care aproape sa prăbușit în momentul eșecului, și apoi ea trailed cu o bufnitură monstruos și scârțâind pe autostradă cu o viteză de patruzeci de kilometri pe oră. Și la cinci și jumătate dimineața am fost la „Donetsk“ singurul terminal aeroport internațional.

Dacă vă amintiți că am pedant și oarecum plictisitoare, poti ghici ce am prins să se înregistreze mai întâi. Desigur, am câștigat 12A scaunului - exact pe partea stângă (bine, am aflat mai târziu). M-am plimbat în jurul valorii de terminalul aeroportului. M-am dus la examen și a trecut mai întâi. Din cauza lucrurilor personale am avut doar aparatul de fotografiat, totul a mers foarte repede. Și apoi a trebuit să stea în continuare timp de o oră în sala de așteptare și se uită la avioane parcate zori.

La șase jumate din terminal a venit o doamnă tânără în uniformă de zbor și a început să accepte îmbarcare, după deschiderea ușii. Din nou, am venit prima dată în afara terminalului și a intrat în autobuz imens pe care ia pasagerii în avion. Zece minute mai târziu, autobuzul era plin de oameni, ușile închise, și ne-am dus. am avut cinci minute pe site-ul, dar pentru un motiv oarecare, înainte de linie «A-320" (și nu«Boeing-737»), compania aeriană«Donbassaero»(în loc de«Aerosvit»). Dându-și seama că eroarea nu poate fi, o voce interioară a îndemnat pe toți aceeași - „Ce dacă ai Suslov, chiar acum, nu zboară departe la Kiev yForum și în Ivano-Frankivsk la expoziție agricolă? “. Răspunsul la întrebarea vocii lor interioare, am fost amintindu-și că cele trei companii aeriene Kolomoisky deja doi ani ca o comisie unită pentru zborurile comune și griji mine la toate costurile.

Am fost în interiorul avionului. Toate trucuri cinematografice, atunci când avionul pare să fie ceva imens și spațioase, de fapt, un basm. Este mic, înghesuit și îngust. Și punct.

Pasagerii nu au fost suficiente, după salut comandantul avionul navei a început deplasarea mașinii cu lumini intermitente galbene, timp în care însoțitorii de zbor gesturi amuzante, însoțite de o poveste despre siguranța pilotului. Povestea a fost deja finalizat, iar noi toți mers și mers de-a lungul benzii de beton. Aeroportul a dispărut în urmă, și am plecat toți și a plecat; la un moment dat, mi se părea că suntem așa ajungem la Boryspil. Dintr-o dată, avionul a făcut un viraj brusc spre dreapta cu 180 de grade, centrale electrice urlau a apărut vibrații, am devenit incredibil ridica rapid de viteză pe pistă și în exact treizeci secunde de la sol. Rapid și la un unghi abrupt avionul a început să se ridice de viteză și în curând suprafața pământului a luat forma unui calculator «Google Earth» ecran la o scara mare - cu dreptunghiuri multicolore colorate, curbe, contururi, rezervoare perfect benzi netede de drumuri. Pământul îndepărtat mai repede și mai repede, obiectele din ea au fost din ce în ce mai mici și în acel timp nava noastră a început să listeze aripa mea pentru o inversare. Și în acel moment, am fost într-adevăr ssykotno! Și toate pentru că m-am uitat pe fereastră și am văzut că aripa mea ca tocmai sa oprit la un moment dat și o mașină de mai multe tone de oooooochen se transformă încet pe acest aripa foarte! senzație de inexprimabilul. Cu toate acestea, manevra a fost finalizat rapid, am început să urce, iar câteva minute mai târziu, am văzut o poza aici:

Așa cum am fost de zbor pe avioane

În spatele era soarele de dimineață, iar în partea de jos - aceasta este jeleu de culoare gri deschis. Câteva minute au trecut, iar imaginea din partea de jos nu sa schimbat:

Se pare sunt totul, desigur, dracului! Viteza și, în general, orice mișcare pe care nu se simt deloc, vă puteți relaxa și viziona ceea ce se întâmplă de mai jos. Zece minute mai târziu, un jeleu gri înlocuiește cu albastru și alb, cu bulgări mari kiselom:

Și tocmai când am fost gata „pentru a acoperi la Kiev,“ având în vedere vastitatea patriei sub aripa avionului, astfel cum căpitanul a anunțat brusc, „Dragi pasageri! Avionul nostru începe să scadă de aterizare pe aeroportul „Borispol“. " Cum. Și când vom zbura. Nu, ceva nu e bine aici - suntem doar douăzeci minute, atât a câștigat de altitudine în Donetsk! Între timp, norii au fost din ce în ce mai aproape și mai gros.

Așa cum am fost de zbor pe avioane

Cinci minute mai târziu, norii au fost destul de aproape, unele mici, reprezentanții lor au zburat deasupra planului, unii - chiar pe nivel, iar apoi ne-am cufundat în ele complet. După alte cinci minute de zbor în budincă a devenit mai clar și am văzut Boryspil roșu, care a fost acoperit de razele soarelui de dimineață:

Ei au fost observate desprinse case, copaci, mașini. De îndată ce m-am întors departe de a ascunde aparatul de fotografiat, el a simțit o atingere moale, la viteză mare - și de frânare imediat intensivă. Un minut mai târziu, aeronava nu este de zbor, ci pur și simplu de-a lungul benzii laminate, ca urmare a unui camion special de la un loc de parcare. Pfiu! Landed.

În general, senzație de călătorie trezit în mine un sentiment de unele farsă la nivel mondial în cazul în care nimeni de fapt, nu va zbura, dar se ridică numai la o anumită înălțime, și apoi teleportează la locul potrivit - ei bine, ea nu se potrivea în capul meu, mișcarea mea fizică pe o astfel de distanță uriașă în o astfel de perioadă scurtă de timp! Cu toate acestea, pe drumul de intoarcere a doua zi un astfel de sentiment nu am fost acolo.