Așa cum am fost călătoresc într-un tren cu o bicicletă

Volgogradets a mers la regiunea Krasnodar, și cu experiență de prima mana, care de vacanță cu un prieten cu două roți - este ușor și economic la [fotografie]

Pentru a călători cu o bicicletă - într-adevăr. Foto: Oleg Chebotarev

A trecut timpul când bicicleta a fost considerată ca transport pentru studenți și pensionari. Astăzi, mai mulți oameni de succes sunt transplantate în șa. dezlantuie Velozhizn și numărul celor care au aderat crește în progresie geometrică. Între acești profesioniști și amatori, există diferențe - în branduri de biciclete, în echipamente, în valoare de kilometri canelate ... Dar, desigur, un singur lucru îi unește - dorința de a merge. Cei care sunt desenate, astfel încât obișnuiți cu facilitățile care prezintă un prieten cu două roți, care nu reprezintă o singură zi fără ea. Așa că am de gând să plec, gândi cu tristețe, ar trebui să lase un camarad pe balcon. Cu toate că ... Și nu de ce!

Nu vă fie teamă de dificultăți, mai ales că nu există aproape deloc

Datorită propriei sale bagajele aproximativ 20.000 de kilometri de depășire totală, voi nu parte cu dorința obsesivă de a lua bicicleta la următoarea vacanță. Cu toate acestea, am fost oprit de un amestec de lene și de teamă. Cu îndoială, reprezentate detaliile de transport este bicicleta destul de scump. Dar decizia a fost făcută, va Adler. Am început să facă anchete. Sa dovedit că există un serviciu de tren, fără a fi nevoie să demontați bicicleta, vă puteți asigura chiar și siguranța încărcăturii.

Pentru început, a fost necesar pentru a rezerva bilete. Se pune în compartimentul de la Volgograd la Adler costa aproximativ 3 mii de ruble în scaunul rezervat un pic mai mult de un an și jumătate de mii. Am prins un tren care trece Saratov -Adler, mașini plăcut surprins - noi, cu aer condiționat și toaletă pneumatice.

La stația de tren de așteptare pentru un tren. Foto: Oleg Chebotarev

Bagaje pentru o bicicletă într-un vagon special costa 500 de ruble-un singur sens, inclusiv de asigurare pentru valoarea totală a bicicletei, în cazul meu, este de 35 000 de ruble. Cu toate acestea, bilete de tren cumpărate de la site-ul on-line, dar biletele pentru bagajele a trebuit să cumpere suplimentar la box-office la stația.

Și apoi a venit ceasul de bucurie când sunt cu un rucsac a părăsit casa în direcția gării. Călătoria a fost lungă, având măsurile de securitate necesare, am rostogolit bicicleta afară pe platformă. Sincer, mă tem că în ultimul moment, nu vor fi acceptate ca bagaj si atunci voi avea o alegere dificilă - pentru a merge într-o excursie sau nu. Dar, prin prezentarea unui bilete speciale de transport, am încărcat bicicleta într-un compartiment special al unui vagon de marfă, care de fapt sa dovedit a fi un compartiment gol și a mers la locul de bufnita.

Taxi. Hai, la revedere

În cele din urmă, trenul a ajuns la Adler. Luând bicicleta, am condus prin construirea transparentă a noii stații. Trecerea unui grup de șoferi de taxi, dând târcoale în căutare de clienți, m-am așezat pe o mare și se rostogoli prin Centrul Adler în Satul Olimpic.

Iată-ne! Foto: Oleg Chebotarev

Quay Adler a fost încântat - un nou, trasee pentru biciclete, confortabile, dotate. Și aici este hotelul meu, este pe malul mării și la doar câțiva kilometri de granița română cu Abhazia. Un alt frumos, dar în cazul meu este necesar, bonus - velostoyanka.

După ce a luat o pauză de la drum, și după cină, am luat drumul spre Parcul Olimpic. Teritoriul destul de mare - pod, pe stadioane, celebra torta. Puteți merge în jurul lui pe vehicul electric. Doar au articole scutere închirieri, scutere, Segway (lucru cu un motor și două roți pe care plimbare în picioare) și biciclete.

Olympic Park dispune de toate facilitățile pentru un ciclist. Foto: Oleg Chebotarev

Până seara, m-am rostogolit până la hotel, lăsând bicicleta în parcare. Aici, de altfel, turiștii pot lua, de asemenea, în laminarea cu două roți. Dar, în ciuda mare selecție, mulți au ochii pe cub meu viu colorate, cu jante de 29 inch. Ei au examinat, pentru a încerca pe, și am fost cu o fata sumbru uitam acest tablou de la etajul opt, departe de păcat împingând scrumiera grele.

Și pe promenada de la malul mării - veloparkovki. Foto: Oleg Chebotarev

Și în mintea mea idee matură - de când a apărut în Adler, ar fi frumos să meargă la Gagra. În general, am devenit pregătesc mental pentru următoarea veloavantyure.

La granița de zbor nu aluneca, nu ceea ce o bicicletă

La ora 7 dimineața a doua zi am plecat de la hotel și în termen de douăzeci de minute a fost la granița dintre România și Abhazia. Eu în mod specific de lână de web, nu știu - cum să treacă frontiera, cât mai departe de ea sunt Gagra. Mi-era teamă camere că erau confortabile și plajă frumoasă, în cele din urmă m-au convins să-și petreacă o zi pe un șezlong.

Se pare că, la granița oaspeții veloputeshestvennikov nu sunt frecvente, ca ofițer de poliție mi-a trimis din greșeală într-un loc pietonal. Oamenii cu valize și pungi am puternic perturbat dimensional „companion“ lui.

La granița a trebuit să-și piardă câteva ore de mers pe jos în coada de așteptare. Foto: Oleg Chebotarev

Apropo, am fost la granița dintre Israel și Palestina. Acolo, în ciuda multor ani de dușmănie, elementul nu este echipat cu atât de ciudat și inconfortabil ca și cu republicile noastre prietenos. Lung coridor, îngust, plase împrejmuită cu ochiuri, care este mai aproape de frontieră, este în scădere. oameni epuizați care stau ore întregi sub soarele arzător. Toți bicicliștii Vreau să dau sfaturi - Du-te pe drum cu mașini. Apoi, granița va dura mult mai puțin timp.

Unul dintre prietenii mei mi-a spus că Gagra situat la 20 de kilometri de granița, iar drumul trece prin frumoasa promenadă, similar cu cel pe care acum harurile Adler. Dar, de fapt, am avut un timp greu de rostogolit pe urcare aproape verticală, și astfel de nereguli au fost multe. Apoi am urcat pe deal, la o viteză de trei kilometri pe oră, apoi s-au grabit din partea de sus la o viteză de aproximativ cincizeci. Încercuind bolovani căzuți din munți, m-am rugat sa căzut accidental sub piatră roți nu mi arunca cu o stâncă de 20 de metri în mare albastru și azur. plimbare Coaster a durat două ore, timp în care am condus 35 de kilometri de jeep-uri deschise cu turisti mine a preluat și încurajat în orice mod posibil.

Drumul spre Gagra a fost dat un timp de greu, dar a meritat. Foto: Oleg Chebotarev

Dar aici e oraș - curat, cu o arhitectură frumoasă și plajă curată. Am avut masa de prânz de trei ore bezvylazno înotat în mare. Modul în spate părea mai ușor. Concentrându-se pe următorul deal, să bea, am văzut în depărtare contururile Fischt stadion și a dat seama că am fost pe drumul cel bun. După alte șapte kilometri Soci am întâlnit un ciclist, și cu ea au trecut granița. Noaptea am dormit ca un jurnal.

Uneori, drumul era foarte greu, și, uneori, se bucură de frumusețea. Foto: Oleg Chebotarev

A doua zi a fost o furtună pe mare, am navigat de pe coasta la geamandurile pana cand a fost de a reduce picior. După aceea, am verificat din cameră și a început să se gândească cum să obțineți de la Adler la Soci. La plimbare cu bicicleta nu este încă rezolvată. În primul rând, nu știam calea, și în al doilea rând, ar face un drum imens rucsac lung și dureros. Pe o excursie în tren nu am îndrăznit, după Jocurile Olimpice, ei merg repede, dar mai puțin frecvent. O mulțime de oameni și eu sunt cu bicicleta nu va intra în. Ca rezultat, am ajuns în autobuz №125 din apropiere. Biciclete blocat în loc pentru scaune cu rotile, asigurându-vă că nimeni nu le încă, a plătit 90 de ruble, și a lovit la drum.

E timpul să apuca de treabă. Foto: Oleg Chebotarev

A fost nevoie de aproximativ două ore, m-am dus la Spa Avenue și a mers să caute un hotel. Pentru el, era necesar să se urce pe străzile înguste, aproape vertical, astfel încât o sală de fitness liberă am fost din nou asigurat. Aici am petrecut cateva zile, o plimbare cu bicicleta în oraș, plajă, întâlnirea cu prietenii.

Concluzie - biciclete pentru a fi în vacanță!

În cele din urmă, este timpul pentru a merge acasă. În ziua de plecare de la Soci, m-am trezit de ore din 6 dimineața și după o jumătate de oră plimbare pe Soci gol. Nu au existat turisti, aproape nimeni, doar curățătorii care au pregătit orașul pentru a doua zi. Ride înainte de micul dejun, m-am întors la hotel, a mâncat, a făcut bagajele, le-a lăsat într-o cameră de stocare și a mers la plaja „Riviera“, înainte de a pleca spre Volgograd să înoate câteva ore. Eu ar trebui să rețineți că peste tot, pe toate plajele, în cazul în care nu am venit pe o bicicletă - în Adler, Soci, în Gagra - puteți conduce în siguranță la mare, parc și înot - nu este satisfăcătoare nici turiști, nici muncitorii plajă așa, cum se spune - folosesc acest moment. Ajuns la stația de cale ferată din Volgograd, m-am întors pe bicicleta mea și cinci minute mai târziu a fost deja acasă.

Ce pot să spun? Ia bicicleta - este o idee mare, desigur, există unele dificultăți. De exemplu, data viitoare voi lua mai puține lucruri, și dacă te duci undeva, mai ales într-o altă țară, atunci gândește-te bine ruta. Dar, cu toate acestea, a fost o excursie mare, o aventura distractiv, care va fi amintit pentru o lungă perioadă de timp.

a se vedea, de asemenea,

Ceea ce distruge oamenii în stațiunile de pe litoral

Lucruri de făcut în Crimeea: cum să ajungi acolo, în cazul în care să stați, ce să vezi

Cele mai utile sfaturi de la o peninsulă însorită

Cele mai bune plaje din Teritoriul Krasnodar

În cazul în care vă puteți bronza nud și cafeniu, care se combină cu împachetări cu alge marine? Avem în vedere toate opțiunile

Cum de a intra în „buzunarul din România?“ Du-te la Nizhniy Novgorod

Noi înțelegem de ce acest oras a atras întotdeauna oameni cu bani - mașini chiar și sunt produse de elită

Cele mai populare plaje din Crimeea, unde turistii pot face plajă pe mare și unul cu copii

„Komsomolskaia Pravda“ a făcut un raid pe cele mai mari statiuni din Peninsula [harta]

În regiunea Krasnodar a stabilit producția de vin cușer

Călătorie de la Urali la Kamceatka

Cinci locații din România, în cazul în care există să-și petreacă următoarea vacanță

Soparlele mâncat un turist în Thailanda: Ce alte animale sunt periculoase pentru călătorii

„Komsomolskaia Pravda“ a aflat cât de mult cheltui turisti pe o vacanta pe peninsula insorita

Cele mai neobișnuite feluri de mâncare din diferite țări

Unii în România nici măcar nu au auzit